söndag 3 juli 2011

Färdigmonterat. . .

Har länge tänkt köpa en vägghylla till matsalen i vardagsrummet. Nu är det äntligen gjort och i helgen har den monterats och kommit på plats. Den är i samma serie som vitrinskåpet och heter Liatorp. Köpt på IKEA. Vi köpte även en spegel att ha under...


Inte så tokigt va!? Vi funderade och resonerade en lång stund om spegeln verkligen skulle passa in.. Nåja, upp kom den och skulle det kännas helt galet så är det bara och plocka ner den. Det ser lite stelt ut men det råder jag bot på med lite shopping ;)

Det betyder att jag ska inhandla några växter att pryda hyllan med. Det saknas även tavlor på väggen men det är ingen brådska med dem. Måste liksom "ramla" på dem. Svårt att leta efter tavlor tycker jag.

Lampan i taket är ett arvegods och passar inte riktigt in, men får duga så länge

Nöjd? Ja visst är jag det

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter