måndag 11 april 2011

Ensamhet. . .

Nu sitter jag här i min ensamhet. En ljuslykta sprider ett behagligt sken där jag sitter. Hade det inte varit så sent så hade jag haft en kopp kaffe vid min sida, men det får duga med kallt vatten ...

Min man är på ett kundbesök och kommer hem när som helst. Dotter 1 är i Arboga där hon numera bor och dotter 2 är hos sin pojkvän. Lilleman sover sött Å här sitter jag. I min ensamhet! Så lugnt och skönt!

Hade tänkt googla lite om min rygg/höftsmärta som aldrig vill ge med sig utan blir ist värre o värre. Ryggen och nu, framför allt höften, värker kroniskt. För tio dagar sedan fick jag typ håll och kramp i ljumsken. Ont och obehagligt! Kunde inte sitta ordentligt utan var tvungen att ändra läge hela tiden. Det kändes dock bättre då jag rörde på mig. I fyra dagar hade jag den känslan. USCH. Läste då att det kunde vara ischias och dess nerv!? Har kontaktat sjukvården igen och fick en tid till en sjukgymnast som jag var tvungen att avboka då sonen hade feber. Fått ny tid i nästa vecka!

Har haft, mer eller mindre kronisk värk i ryggen sedan fjolåret. Ryggproblem i flera! Och det blir bara värre o värre då smärtan breder ut sig. Vad kan det vara? Hoppas min sjukgymnast skickar mig vidare till läkaren och en kiropraktor för utredning av detta.

Nåväl! Nu dags att googla vidare
//C

1 kommentar:

  1. Låter inte bra att du har ryggproblem! Önskar för allt i världen att du får hjälp i tid att bli utredd! Se till att få kurage o stå på dig! Du har mig som exempel på vad det kan leda till o mig har de inte utrett så värst, trots mina problem, du vet !!! Var rädd om dig o se till att få ett värdigt liv helst utan smärtor:-! Kram från storasyster

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter