torsdag 14 april 2011

Underbar dag. . .

I dag har jag haft en underbar dag med min storasyster

Förmiddagen började med en slät kopp kaffe hos mig. Hon hade med sig en present till min äldsta dotter som förra månaden fyllt 19. Hon fick en plåtburk som föreställde en tvättmaskin ;) och i den två små paket. Ett glatt skratt fick vi då vi läste att hon nu gav dottern sin första tvättmaskin... bra nu när dottern får små bebiskläder att tvätta

Efter goda skratt och koffein i kroppen åkte vi till köpcentrum Marieberg galleria. Dottern var hemma med sonen och hon manade på att jag inte skulle skynda hem utan ta den tid jag ville ha och det gjorde jag.

Vi handlade nya skor. Hon en skinnjacka och jeans till sig. Jag en blus till mig och en mammaklänning till dottern som tack för att hon ställer upp... I flera timmar, närmare bestämt fem, strosade vi omkring. Fika blev det såklart och mycket skratt.

Nöjd med dagen och kvällen då jag och äldsta dottern tog en "tripp" till Kumlahallen där vi lät oss bli lite bruna under konstgjorda stålar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter