måndag 28 mars 2011

Ny titel. . .

Har ni sett så fin? Den finaste gåvan av de alla. Ett litet barn att älska...















Med föräldraskap kommer glädje, oro och många funderingar kring vad som är bra och dåligt, rätt eller fel. Ett nytt liv utvecklas för de blivande föräldrarna. De är inte längre han och hon! De blir nu också pappa och mamma. Ett livslångt lärande får de på köpet och ett enormt stort ansvar som man inte kan bortse ifrån. Aldrig någonsin!

Jag brukar säga att om man gifter sig kan man alltid skiljas. Men från ett barn kan man inte skiljas ifrån, det är ens barn h e l a livet! Liksom jag är ett!

Det finns bara två saker vi kan ge våra barn... det ena är rötter och det andra är vingar...

Jag har idag fått uppleva ett ultraljud "utanför" min mage! Jag var åskådare. Och den lyckliga kvinnan var min dotter.

Jag ska bli mormor!

1 kommentar:

  1. Nämen åhh en liten bebis på G. Vad kul för er och för Sandra!

    Hälsa Sandra från oss. :)
    Kram/Camilla, Kim & Tuva

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter