torsdag 3 december 2009

Roligare ämne. . .

Köpte mig promakers i söndags på jippot hos Stellas och lovade att jag skulle lägga upp bilder på de färdiga resultaten av korten jag tänkt färglägga. Så här kommer dom.




















Blev ganska nöjd trots att jag saknade andra/fler färger. Det var inte så enkelt som jag trodde att det skulle vara, men med övning så får jag nog in rätta tekniken snart (hoppas jag). Fick verkligen mersmak av detta och vill nu ha fler stämplar -Ler!

Ha de bäst!

//C

2 kommentarer:

  1. Gud vad dukig du är :D Så fint du gör. Vi ses snart, älskar dig <3 / Sandra, dotter 1 ;)

    SvaraRadera
  2. Härliga julkort du har gjort!!! Tråkigt att höra om din dotters värden. Tur att dom kan sin sak på sjukhuset. Hoppas allt går bra. Ha det gott!!

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter