måndag 10 oktober 2011

Uppdrag, utbildningar och sjukdom. . .

. . .  och snart dags för resa! Hur ska detta gå?

Har sökt ett uppdrag som Örebro kommun efterlyst... tio stycken medarbetare som skall utbilda alla anställda i kommunen i den nya sökmodulen, Treserva som skall träda i kraft nästa år. I kallelsen stod det att vi som sökt detta uppdrag skulle träffas under en heldag där vi skulle få information gällande uppdraget samt att vi själva skulle ha en liten presentation på fem minuter om oss själva samt ett valfritt ämne. Jag valde SCRAPBOOKING som mitt valda ämne och blev nöjd över mitt framträdande.

Två veckors väntan innan jag fick det glädjande beskedet att jag var en av de utvalda!!!

Handledarutbildningen del 2/4 är avklarad trots envis hosta. Även en psykiatrisk handledning är avklarad. Skulle jobbat i helgen men blev sjukskriven i stället! Är sjukskriven ytterligare två dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter