fredag 30 september 2011

I går damp det ner i brevlådan. DET som jag väntat på i flera dagar... Ett STORT kuvert. Adresserat till min son. I kuvertet fanns en ryggsäck, en keps och t-shirt. Alla med Bamse på...


Det fanns även ett litet brev till honom och en resedagbok med i det STORA kuvertet. Vad spännande det ska bli... Längtar nu!

Resan söderut beställdes i mars och sedan dess har vi längtat lite smått för att NU längta riktigt mycket. Min man och jag har i dag "planerat" vistelsen där. Shopping, dykning och Hamam -Turkiskt bad- är inplanerade och bara väntar på oss

Vi kommer att bo på ett All inclusive hotell med en liten vattenpark.


Snart så... Men först vill jag bli mormor...

1 kommentar:

  1. Förstår att ni längtar bort från vardagen! Roligt att ni har planerat in lite aktiviteter... det kommer att bli underbart ska ni se! Kram lillasyster

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter