torsdag 19 maj 2011

En . . .

Dotter 1 och hennes sambo var på det "riktiga" ultraljudet i dag. Jag har hela tiden hoppas på en flicka då det finns så mycket gulligt och söta kläder i butikerna just nu... Lycklig mormor blir jag oavsett vilket kön deras bebis har.

När jag då mötte upp de blivande och stolta föräldrarna frågade min dotter vilket kön jag tyckte mig se på ultraljudsbilden hon visade mig...


En pojke sa jag, men det är väl mest för jag hoppas på en tjej svarade jag. En flicka, sa hon. Det är en flicka i min mage mamma! Hon riktigt strålade av lycka nu när hon äntligen vet vem som växer inuti henne

Så stolta är vi alla och deras bebis är så välkommen till denna värld i Oktober


 Jag smyg fotar då jag tycker att hennes mage är så fin och stor för att vara i vecka 20

//

2 kommentarer:

  1. Kommer ihåg när jag och Kim var på ultraljud. Så mycket som man längtade till den dagen och sedan få se en liten bebis röra sig i magen är helt obeskrivligt. Hur härligt som helst!

    SvaraRadera
  2. Oj då, så det växer! Minns själv tillbaks hur den första graviditeten var. Skulle vilja krama om dotra din :) Hälsa så gott från gammelmoster att hon gärna brottas lite med både symaskin o trådar ;-) Bara säg till så kan jag försöka sy något. Ett litet täcke kanske ;? Oh... jag fick sådan lust till att göra det nu, hi hi. Lite mått på centimetrar och färgönskan så kan jag nå få maskinen att gå varm! Kram

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter