söndag 7 november 2010

Trötter. . .

Klev upp 11 på fredagsförmiddagen... trött! Vi, eller rättare sagt jag, åt frukost. Gick sedan ut för att kratta upp de sista av löven som låg på gräsmattan. Det blev nästan två säckar eftersom jag inta använde lövblåsen. Passade på att lägga löv under mina rosor som skydd för vinterns kyla (?).

Klockan ett hämtade vi släpkärran som vi får låna gratis då vi är med i "villaägarna". Allt bråte från tösens rum och alla säckar med löv skulle vi nu köra till tippen/återvinningsstationen. Hemma klockan 16 igen med färdigköpt pizza från Canaria.

La mig strax före 17 då jag var trött och tanken var att jag skulle vila max 60 minuter. Dotter 2 väckte mig 19.30 och hjälpte mig av med kläderna. Hon kom in med munvatten då jag knappt orkade öppna mina ögon. Har nog aldrig varit så trött förut. Jag klev upp 08.00 morgonen därpå!

15 -timmars sömn! -Inte illa

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter