söndag 22 november 2009

Spackel och kvistlack

Fullt upp med fortsatt renovering i pojken rum. Jag har spacklat "hål" i bröstpanelen och lackat alla kvistar, samt grundmålat några bröstlister. Maken har monterat tre garderober och skurit till de lister som jag sedan målat. Ett riktigt pusslande med bröstlister som ska måttanpassas och sedan sågas till i hörnen så det blir snyggt. Inte gjort i en handvändning, inte!

Robinsonpremiär i lördags. En Kumlatjej är ju med så då måste man ju bara kika -Ler! Ser ut att bli ett spännande äventyr som vi tänkt följa.

I fredags firade vi 5 år som man och hustru med vin och grönsakstartletter. Sallad och kex som tillbehör. Mycket gott vill jag lova. I dag har jag handlat kläder åt pojken och kikat på julklappar till tjejerna. Ja, och så var denna helg slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter