söndag 29 november 2009

Första advent. . .

Min storasyster och jag hade bestämt att gå till Stellas på "jippot" där i dag.. Innan vi traskade dit tog vi en adventsfika på Sveas konditori. Vi hade massor att prata om och tiden gick fort.

Det var massor med folk på Stellas, kul! Köpte äntligen Promakers som jag så länge velat ha. Det blev 11 st och en massa cardstock samt blommor och ett ark med rubons.

Har redan testat pennorna och jag är nöjd. Men, köpte fel grönfärg. Ville ha en annan nyans, så det blir att tillägga detta i min önskelista. Lägger upp bild på korten jag jobbar med just nu, när jag är färdig med dem.











Blomfynd! 19:- ist för 50:-

Dotter 2 sitter mitt emot mig och skissar så jag ska nu fortsätta med mitt skapande.
Ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Mamma , pennorna va jätte fina och du var jätteduktig på att färglägga! Jag skulle vilja köpa dej hela världen. ÄLSKAR DEJ!:)

    / Dotter 2

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter