söndag 11 december 2011

Planerna stöp. . .

... i torsdags var det utbildning för mig och senare på kvällen julbord med underhållning tillsammans med arbetskamraterna. På fredagen hade jag tagit LEDIGT åt både mig och barnen. Vi skulle åka till dotter 1 och hennes familj för vårt årliga julstök där vi bakar och klär hennes julgran tillsammans och äter god mat. Sonen brukar passa på och bada i badkaret där eftersom vi inget har

MEN! Inget av detta blev av. Nej just det. Inget alls... Har i stället för att umgås med kollegor och barn varit så gott som utan röst, hostat och snorat. Inte alls kul!

Nåväl! I dag har jag och sonen bakat muffins och jag risbräck. Sonen har klätt lilla julgranen och julmusik har spelats i vårt hus. Jag är på banan igen...


 Den fina granen har han klätt alldeles själv. Sen avslutade han med ett bus, en ljusmanschett i toppen av granen

 //Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter