tisdag 22 februari 2011

Utevistelse m.m.

I dag har vi, jag och sonen, lekt tjuv och polis ute i det vackra vädret. Ganska kul faktiskt! Sedan lekte vi kurragömma och jag lyckades gömma mig riktigt bra flera gånger. Inne har vi slagits med svärd och ritat.

Nu sitter han och bygger med lego i sitt rum och jag passar då på att uppdatera bloggen ;) Tänkte spela lite Mario också -ler!

Jag har lagt ett max bud på ett ps3 spel på Tradera och hoppas innerligt på vinst! Budgivningen slutar den 26:e så det är en l å n g väntan dit. Sonens födelsedagspresenter är klara och väntas på att bli inslagna. Jag hade gärna scrappat ett födelsedagskort till honom men har tråkigt nog inte någon inspiration.

Min äldsta dotter blir 19 år i början på Mars, bara fem dagar efter min födelsedag. Herre jösses! 19 år! Min "lilla" gumma. Men det är kul då det blir ett riktigt kalasande för oss... själv blir jag 39

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter