söndag 5 december 2010

Det ringde på dörren. . .

. . . och utanför stod brevbäraren!

Han hade ett paket adresserat till oss. Jag skrev under och insåg snabbt vad det var. TJOHO! Gissa om jag blev till mig...

För en tid sedan, typ tre-fyra månader tillbaka, beställde vi småfigurer från USA. Det var inga mindre än mina favoriter ur spelen Ratchet och Clank och nu hade de äntligen kommit.

Lät sonen öppna paketet och han blev alldeles till sig han med -Ler!



















Jag säger; Vänd på förpackningen!

















Ååh!
















Så fina! Mina hjärtan! Älskar Ratchet och hans kompis


















Visst är de coola!? De får stå i sonens rum tills mitt hobbyrum är färdigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter