lördag 20 november 2010

För sex år sedan. . .

. . . blev vi man och hustru






















Dagen började med ett besök hos frisören som tog hand om mig på bästa tänkbara sätt. Håruppsättning, makeup och gott att äta...

Efter några timmar anlände min blivande man och döttrar i en limousine som tog oss genom Örebro stad till atelje Rapid för fotografering. 

Det var spännande och roligt att bli fotograferade. Han är duktig Anders! Han stod på en stege för att fånga rätt vinkel. Puder och pudervippa åkte fram så fort han såg att det blev blankt i våra pannor -Ler! Bilder på oss. Bilder på döttrarna och mig. Döttrar och pappa. Enskilda bilder och så en till tidningen så klart! Det är den bilden ni ser här ovan fast utan text och skugga som jag själv lagt till nu

Vi intar sedan limousinen som tar oss till Rådhuset där vi vigs. Vidare med limousinen, i vilken vi dricker bubbel, till middagen och andra festligheter som äkta par, LYX!


Vi åkte till Stockholm på bröllopsresa lagom till första advent. Där bodde vi två nätter på (Grand hotell . (Jag väntade ju sonen och ville hålla till i Sverige om något skulle inträffa!)


Vi hade förbokat föreställningar till Björn Skifs på fredagskvällen och China revyn med middag på Berns, dagen efter. HELT FANTASTISKT! 

Adventsmarknad, bubbelbad, gamla stan, slottet, snö , lilla Hasselbacken och mycket mys

Nu har det redan gått sex år och jag hoppas på ett evigt liv med min fina man!

1 kommentar:

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter