måndag 14 juni 2010

Åsbro. . .

Sonen har pratat om sin moster och sagt många många gånger att han vill åka till henne så i dag bar det av. Efter frakturmottagningen åkte vi raka vägen till Åsbro och till min syster där.

Han lekte med lego som hans kusin haft då han var liten, och det var två STORA lådor fulla av dessa klossar och byggsatser. Han fick två småbilar av henne som passar till bilskroten han fick av sin morfar då tjejerna hade sin fest här. (OJ DÅ, DEN HAR JAG VISST GLÖMT ATT VISA OCH SKRIVA OM -OPS!) Vi fikade gott och var ute en del.  

Hon är så pysslig, min syster. Hon hade byggt en arbetsbänk ute som hon skall använd när hon formgjuter i betong. Hon tuvar ull. Hon scrappar, syr och gör annat skoj. En riktig pysselgumma!

I morgon ska vi hälsa på dagis. 
Hoppas att jag inte har huvudvärk då. Haft värk hela dagen och varit riktigt förkyld i helgen

Ha dé bäst //C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter