måndag 3 maj 2010

Halloj!

Det var visst länge sedan jag var här -Ler!

För den nyfikna (fniss) så har jag jobbat hela helgen. Har mao varit trött och inte orkat uppdaterat här.
Annars så håller jag på och förbereder flickornas fest.

Jag har skrivit ut inbjudningskort på båda sidor av ett kraftigare papper.














Dessa skall "bigas" och sedan vikas för att bli likt ett flersidigt programblad.
Jag har suddat lite på bilden eftersom jag inte vill dela med mig all info!

Lite roligare inbjudningskort...














På framsidan är gulliga ballonger och på baksidan finns en karta så gästerna hittar rätt.
På insidan finns lite info om barnen, var barn på var sida. De ska nämligen ha ett födelsedagstips där flickorna ställer en fråga om sig själva och läser upp tre svarsalternativ och gästerna svarar då antingen 1, X eller 2. Varannan fråga var. Bilder på tjejerna i mitten.

Det skall hyras in partytält samt bord och stolar... man vet ju aldrig hur vädret blir.
-Vi brukar inte ha kalas/fest varje år utan gör det vid jämna årgångar i stället och då slår vi på stort med roliga lekar, god mat och bakverk och mängder av gäster

Ni får se det färdiga resultatet av inbjudningarna när allt är klart.

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter