söndag 11 april 2010

Vilken dag!

Full rulle med målarpenslar i sonens rum. Färgstänk och kladd. Bara listerna kvar nu innan han kan flytta in. -LÄNGTAR!

Har även krattat i trädgården, städat bilen och plockat fram växtboken för vårinspiration, fast detta gjorde jag samtidigt som jag målade, kom inte längre än så! När vi skulle sätta fast fönsterbrädan saknades det skruvar i rätt storlek så när mannen åkte för att införskaffa dessa tog jag och sonen en cykeltur i det fina vädret. Vi stannade till i en lekpark...


















Han fick så bråttom till lekställningen att jag inte hann få av honom hjälmen. Vi lekte fiskare och J lagade sedan en jätte god maträtt av fisken som vi fångade. Det blev även tårta till efterätt. VILKEN härlig dag vi haft.

Nu dusch och sedan i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter