onsdag 14 april 2010

Farväl!

Då var både vagnen och en av leksakerna sålda. I går blev en liten pojke lycklig ägare till bilgaraget och i dag blev en annan familj glada över den fina vagnen...

Jag och sonen har varit ute i nästan sex timmar i dag. Dagen började med en utflykt till vår lekpark.Vi hade med oss fika och sandleksaker. Jag frös och kände mig inte som ett gott sällskap i dag så det blev bara en timma där. Det är ganska mycket skugga i parken så i morgon leker vi i en annan park. Väl hemma igen gav jag mig i lag med krattan! Så jag, har krattat och krattat och krattat. Liten har hjälp sin mamma. Har även roat mig med att dra upp "näsor" från gräsmattan. Vi har även spelat tennis och sparkat boll på mina "raster".

Nu ska jag strax natta sonen som faktiskt är vaken än

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter