torsdag 18 februari 2010

Röjning. . .

Lilla gubben har fortfarande feber men orkat lekt lite mer i dag. Jag har passat på att röja här hemma och i kylskåpet som var riktigt kladdigt! Usch! Slängt papper och sorterat i kökslådorna. Tvättat, putsat glasen till eldstaden. Dammat och städat golven. Oj, vad jag har grejat... Känns härligt i hela kroppen när det är städat hemma.

Har mellan varven lekt med sonen. Vi spelade b.l.a hänga gubben. Han ville mest hänga mig såklart och hans ord var påhittade. Han lät mig vinna några gånger och det var ju snällt -Ler! Roligt med skelettet!
 











I morgon ska vi titta på bilderna som vi tog för några veckor sedan. Är nyfiken!

Ha dé gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter