måndag 8 februari 2010

Han är snäll, min man!

Min mobiltelefon la av för ett antal veckor sedan. Batteriet är helt slut! Kan inte ens ladda lite, lite. Vill bara skriva av mina kontakter... Åh! På minneskortet fanns inte ens en fjärdedel av informationen jag vill åt. Har frågat mina arbetskamrater om de möjligtvis har ett batteri för utlåning så jag kan komma åt informationen i telefonen, men utan lycka. Letade fram min gamla Nokia 3310 men den är så jobbig att skriva sms med. Den känns liksom lite B när man är van vid helt andra finesser. -Ler!

Fyller år i Mars och önskar mig då en bra kameramobil eftersom jag tycker om att fotografera.

Men min snälla man lät mig välja en telefon i helgen. Jag hade visserligen redan valt ut en men han tyckte jag skulle få en bättre eftersom jag "tjatat" om en mobil med bra kamera. Jag fick en Sony Ericsson SATIO och är så himla nöjd! Bästa presenten någonsin! Han är så snäll!

//C

1 kommentar:

  1. Snacka om avis!!!
    Jag vill oxå ha en sån!!!
    Hoppas allt är bar med er alla.
    Många kramisar

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter