torsdag 21 januari 2010

Hektiskt. . .

Nä, vi hade inte samma tur denna gång.

Liten pirat fick feber med dock inte så hög. Igår var det en hektisk dag för mig då dotter 1 skulle vara barnvakt åt sin lillebror eftersom jag arbetade kväll och maken hade ett kundmöte. Dotter 2 ringde från skolan och kände sig dålig...så det var bara och puttra iväg och hämta henne. Sedan i väg till Blomsterlandet i Marieberg för att köpa blodmjöl (Grannen matar rådjuren med saltsten och hö. Mitt i villaområdet!!!). Vi vill inte få våra växter uppätna! Hem å laga mat. Hämta dotter 1 från sjukgymnasten, handla och sedan lämna av henne hemma för att åka vidare till arbetet.

I dag vabbar jag då döttrarna inte heller kände sig så krya i morse! Hoppas barnen mår fint i morgon för då ska vi fotograferas i studio!

Må väl
//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter