fredag 29 januari 2010

? Vad ! Ja

Tittar bland mina scrapsaker. Bläddrar igenom pappersarken. Fingrar i lådorna. Gör allt för att få inspiration till en ny lo´s. Kikar på fotografier. Vad vill jag göra?

Hittar små lo´s till ett litet album jag håller på med och så var saken klar. Ett nytt blad ska jag göra. Fotografiet kändes självklar och så det var bara att sätta igång. Albumets storlek är 12*15,5 cm så det blir ett litet ett, tänkt att ha i väskan så jag kan visa nyfikna vad scrapbooking är.

 

Letar fram passande material


 Det blir nästan aldrig som man tänkt sig från början. Jag är väldigt förtjust i rubons då de smälter så fint in i pappret och får fotografiet att smälta in i bakgrunden.


//kramar om

1 kommentar:

  1. Kära kära mor:)

    Du är så duktig så duktig:) . Bilden kommer bli jätte bra:D . Vi får sceppa tillsammans snart, de va längesen:)

    Jag älskar dig jätte jätte jätte mycket!
    Kram dotter 2

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter