torsdag 5 november 2009

Första gången någonsin . . .



Ja, så här såg det ut när jag vaknade OCH när jag kom hem från jobbet
Undrar vart "hustomten" tagit vägen

Denna lathet hör till premiären och för att vara mig känns det trots allt bra!
Skönt att (kunna) släppa allt å krypa till sängs. Brukar alltid vakna med ett
välkomnande kök, även om det inte alltid är jag som huserat runt kvällen
innan

Nåja, det fick sitt straff i dag... eftersom jag var tvungen att städa undan innan
jag fick mitt efterlängtade kaffe

Det var tur att jag slutade tidigt i dag, hihi

//C

1 kommentar:

  1. Ibland får man, trotts att det svider när man väl måste ta tag i det.
    Blev såååååå avis på din diskbänk som är vid ett fönster. Vi har talat om att göra om så.

    SvaraRadera

Trevligt med en kommentar. Jag kikar så gärna tillbaka... Tack och välkommen åter